Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Εἶπε Ἁγιορείτης...


«Παιδί μου, ὁ καρπὸς τῆς ἡσυχίας ποὺ ἐπιδιώκεις εἶναι νὰ ἐπιδιώκεις νὰ βλέπεις τοὺς ἄλλους ὡς ἁγίους, ὡς ἀγγέλους. Ὅταν βλέπεις στοὺς ἄλλους ἐλαττώματα καὶ ἰδίως στὸν
Γέροντά σου, νὰ ξέρεις ὅτι ἔπεσε ἡ πνευματική σου ζωή, ὑποβιβάστηκε, καὶ χρειάζεται πολλὴ μετάνοια καὶ αὐτομεμψία. Ὅταν βλέπω καὶ κρίνω μέσα μου τοὺς ἀδελφούς μου, νὰ ξέρω ὅτι δὲν πάω καλά. Πρέπει νὰ πιστέψω καλὰ μέσα μου, ὅτι ὁ κάθε ἀδελφὸς εἶναι καλὸς καὶ ἅγιος καὶ μόνο ἐγὼ εἶμαι ὁ πιὸ ἀχρεῖος. Σὲ κάθε παρεξήγηση νὰ βάζω ἐγὼ μετάνοια, εἴτε φταίω εἴτε ὄχι, γιὰ νὰ εἶμαι πάντα εἰρηνικὸς μὲ τοὺς ἄλλους καὶ νὰ εἶναι μαζί μου ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ. Ποτὲ νὰ μὴν κοινωνήσω τὰ θεία Μυστήρια ἂν ἔχω πικράνει κάποιον ἀδελφὸ καὶ δὲν ἔχω συνδιαλλαγεῖ μαζί του».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress,  Blogger...